Scraproom

 
Någon mer än jag som är helt galet förtjust i att kolla på YouTube-filmer om scraprum, organisering av alla tänkbara grejer som man bara måste ha? Vet inte hur många timmar jag tittat på dem eller i alla fall haft dem på i bakgrunden medan jag hållt på med fotoalbumen. Även Pinterest har blivit genomsökt efter samma tema.
Drömmer om ett stort rum med vit inredning, rena bänkar och välsorterade skåp och lådor. Gärna en bänk/ö i mitten där jag kan stå upp och arbeta vilket vore toppen med tanke på min onda rygg och sprättande ben!!!
Drömma går ju. Det har jag i alla fall råd med.

Istället sitter jag i ett mindre rum tillsammans med de flesta av familjens böcker, alla instrument (t ex piano, maraccas, gitarr, balalajka, flöjter, elgitarr och förstärkare).

Men jag har gjort så gott jag kunnat vad gäller organisering och... Mysfaktor är det inte jättemycket. Dock är det ändå så att jag tycker det är skönt att dra mig in här. Fast det hade inte varit fel med mer plats. Lite enklare att få undan röran.
Tänkte faktiskt lägga ut lite bilder från rummet, men det får bli senare i veckan. Kanske någon tycker det ska bli lite intressant. Jag vet hur tokig jag är i att se andras rum och kanske få någon idé.
Ha en härlig vecka! Nu ska jag sova så jag gör någon nytta på onkologi- och hematologi- avdelningen imorgon bitti.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

scrappamighel.blogg.se

Scrapbooking, fotoalbum och gratulationskort och kanske lite mer.

RSS 2.0