Fallit dit... BEROENDE

Jodå, det har jag blivit. Har erhållit ännu en leverans av papper från Scrapmagic inropat på Tradera. Aldrig varit på Tradera tills för ca 1 månad sen... Massor av scrapgrejor inhandlat efter det. Hoppsan! Fast det har lett till en problem; Hur sorterar man sina scrapbookark? Hur gör ni? Efter motiv? Färgskala? Annat? I-landsproblem, jag vet! Särskilt efter resultatet i gårdagens val. 
 
Tänkte slänga ut de första bilderna och NEJ, jag är ingen fotograf och utger mig inte för att vara det men med tiden kanske jag lärt mig ta intressanta bilder med ;) Scrappingen är dagens "alster". Inte mitt bästa.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

scrappamighel.blogg.se

Scrapbooking, fotoalbum och gratulationskort och kanske lite mer.

RSS 2.0