Soluppgång

1.Jag kan inte ta selfies.
2. Jag blir aldrig bra på kort.
3. Det är TIDIGT. 6.15 för att vara exakt.
4. Men det är härligt att solen äntligen behagar komma fram.
 
Jobbhelg. Jag hatar tidiga morgnar! Särskilt såna som är kolsvarta när man ska ur sängen. Är ingen morgonmänniska. Särskilt såna när familjen ligger o snusar i sina sängar när jag ska upp. Vill krypa ner hos ungarna ist.
 
 
Inte kvällsmänniska heller, i o f... Tur jag har ett jobb som jag älskar för annars hade det varit betydligt jobbigare att ta sig iväg. När jag lämnade jobbet 21.40 igår så hade jag en strategi för dagen. Får se hur mkt jag tvingas justera den redan när jag kommer till jobbet. Men det är ju en av grejerna med mitt jobb som är så härligt; man vet aldrig vad man kan vänta sig o det går bara att planera till en viss gräns! 
Bli ssk på hematolog-/onkologavd! Rekommenderas!
 
Ha en härlig lördag, för det ska jag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

scrappamighel.blogg.se

Scrapbooking, fotoalbum och gratulationskort och kanske lite mer.

RSS 2.0